ciki har damp

kom precis hem från att ha varit i rissne och tagit spruta. var tvungen att vakna klockan 08.45 eller pappa väkte mej då men jag låg kvar i sängen till 09.20. sen gick jag upp och åkte dit. nu är jag hemma igen. idag är en sånhär dag när bara vill gråta hela tiden. aså det här är typ min emo dag. min mobil funkar inte så jag kommer seriöst börja gråta snart. aså jag måste ha min mobil. och när jag sätter i mitt sim kort i mammas och min brors förra mobiler så funkar inte de. aså jag fattar inte, varför ? hur fhan ska jag komma till kista ? kommer bli våldtagen 120 gånger haha not, men jag kommer typ inte hitta. och jag tänker inte sitta hemma hela dan, och verkligen inte utan min mobil, aså ååååååh cp... men pappa ska åka till min brors fotbollskola och hämta min brors mobil och ge den till mej så jag kan ha den nu typ under dan eller mer, men aså bara om min bror ger den till pappa-.- sen är mitt hår cp fult kort råttfärgat afroman hår. och jag hatar afro ! aså det är inte fint. eller det är fint om man har verkligen afro aså som en afroboll på huvet då är det ganska ballt. men inte mitt hår. och min hårfölängning är typ svart så jag kan inte använda den för att få mitt hår längre. och om jag köper en ny kommer jag typ använda den en gång. sen kommer jag inte använda den på flera månader. sen kommer jag färga håret och sen kommer jag vilja ha min hårfölängning men kan inte använda den eftersom jag har en annan hårfärg och då är jag i samma situation som jag är i nu och då kommer jag ha två hårförlängningar som jag inte använder. och mitt hår är så fult tjockt så när jag plattar det ser exakt likadant ut som när det är afroman, skiiiit fult.

Kommentarer

Skriv en kommentar, sötis ;)

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0