UNG08

shosan. kom precis hem från ung08. det var inte lika roligt som jag trodde men det var ganska chilligt i alla fall. det var en skit bra kille som sjöng eller rappa där. vi typ gick runt och så. sen satte vi oss och prata. så kom en kille och fråga om vi hade cigg. jag ba nej, han ba jag vet att du har,  jag ba aså nej, han ba joo bara en, jag ba nej jag har inte. sen ville han smaka min monster som jag köpte haha, men jag skaka på huvet sen han ba lite jag ba här du får den. sen fråga han hur gammla vi var och allt haha. sen fortsatte han fråga efter cigg typ 120 gånger vi ba aså nej, vi har inte. aså vi röker inte ens. sen gick vi haha. vi gick in i gallerian, men det var typ stängt eller skulle stängas. så vi åkte hem, inte så mycket mer hände där. och ouff aså när jag gick igenom duvbo såg jag... ingen. aså det är helt öde mark aså fhan värre än landet. jag hatar duvbo. nu är jag hemma. vet inte om jag ska gå på ung08 mer. kanske bara en gång till. men jag går på the voice i alla fall. ofta jag ska missa min älskling darin hahahahah. puss ciki.

 

Kommentarer

Skriv en kommentar, sötis ;)

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0