regn

nu har jag precis ätit middag.
som sagt åkte jag och diana till sumpan och jag köpte hårfärg. sen gick vi till donken och köpte pomfritt och glass. vi typ satt i donken i typ fem timmar. jag ville gå hem men det regna så diana ville inte gå ut. efter ett tags tjatande sprang vi till tb och åkte hem. när vi kom upp från tb var den där gubben där igen, för typ tredje eller fjärde gången. han typ satt på marken och så stod det nåra runt honom typ och prata. vi gick en bit sen bestämde jag mej för att köpa godis så vi gick upp till ica igen och jag köpte godis. sen på vägen ut tog vi kort på gubben och allt, men diana har typ alla bilder. sen på vägen hem så började det oska och blixtra. och sen helt plötsligt började det regna så vi sprang till en park vid mitt hus, och jag gömde mej under ett träd och diana sprang iväg från mej och lämnade mej helt ensam. hon sprang typ hem till mej. när jag stod under trädet kom det ändå massa regn på mej så jag sprang till en klätterställning men det fanns inge tak där så jag försökte trycka ihop mej mot väggen haha sär. sen skulle jag springa till en bil grej men det var inge tak där heller så jag sprang till ett sån här bänk med bord som sitter fast i det och gömde mej under bordet och typ skrek haha vet inte varför men jag ville att typ nån skulle komma och hjälpa mej, haha men ingen kom och det finns ju springor i sånna bord så det kom ändå skit mycket regn på mej. så jag försökte klättra ut därifrån men blev blöt på mina ben för det var massa vatten på bänken där man sitter. sen sprang jag hem till mej där diana stod haha. sen gick vi typ in. jag färgade en slinga av min hårfölängning för att se om det blev nån skillnad eftersom att min hårfölängning är ganska mörk och sen om det inte blev det skulle jag färga mitt hår. det blev typ ingen skillnad men jag färgade hårfölängningen i alla fall. och ja ingen skillnad blev det. sen har jag och diana typ bara chillat och kollat på tv och så, inget mer. puss ciki.

juste, min mmobil är typ sönder eller nått. så jag kan inte smsa, men jag ska ta min brors förra mobil och använda den, men den måste typ laddas först. så kan smsa när jag har den och allt.

Kommentarer

Skriv en kommentar, sötis ;)

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0