filip och fredrik

sho matha fuckas. idag åkte jag och louise till stan. jag skulle köpa ett par baggyjeans och louise ett par tajta, men jag kunde inte hitta mina byxor som jag ville ha. istället så köpte jag ett par glasögon, skit coola. vi gick runt lite i stan och så. sen åkte vi till rådmansgatan och gick runt lite och sen gick vi till ett cafe som hette dubbelw. vi gick in och beställde sen på vägen ut för att sätta oss såg jag nåra som jag kände igen. jag ba såg du vilka det var. louise ba nej. jag ba filip och fredrik hahahaha. det var de. vi satte oss typ utan för ett fönster som de satt vid, och åt där. sen vi ba är det de och allt. sen innan vi skulle gå ville vi ta kort på de men jag vågade inte hahaha chicken. så louise fick gå in och fråga om hon kunde ta kort med de och de var typ jätte trevliga. haha och jag fick sitta där ute ensam som en jävla feg loner haha, så jag ringde julia. men vi prata i typ en halv sekund för sen kom louise ut och visa bilderna. ååh aså jag skulle gått med henne och varit med på bilderna. sen åkte vi hem. när jag var på väg hem ringde jag diana och sen träffade jag henne. först gick vi hem till mej. sen gick vi till sumpan och schteekte haha not, men vi var där kanske några timmar eller nått.
och juste jag han alldrig skriva om the voice, men det var tjock kul i alla fall haha.
aså jag får damp skolan börjar i övermorn. vad ska jag göra ? kommer alldrig klara åttan. okej så får jag inte tänka, kommer få mvg i alla ämnen, yeaah. puss ciki.
kan inte lägga in bilder heller för min mobil är ju sönder så jag har en skit dålig nu med dålig kamera och allt.

Kommentarer

Skriv en kommentar, sötis ;)

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0