summer!

gaaah jag tittade igen gamla bloggen gnu vad jag saknar sommaren (och mitt hår) det är 16 veckor till sommarlov, det är väll inte överdrivet mycket, sen har man ju lov så det är brra 14 veckor i skolan  sen sommarlov! aså herregud  vad jag längtar, fatta vad skönt typ hänga med ciara på nakenberget bada röka vattenpipa och sola!
hoppas mitt hår har bättrat sig tills sommaren jag vill inte vara en skallig blondin x)
Men det finns ingen annan att skylla på förutom mig och dessa frisörjävlar det hinner ju aldrig bli långt för dom ska komma och klippa allt :P
men nu ska jag sluta klippa mig och få långt hår även fast det är fett tunnt ^^
bye bye puss julia

 me and my boyfriend!

(vet inte varför jag bara skriver ett inlägg från ingenstans men men..)

Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

fin blogg:) ska vi följa varandra på bloglovin?:)

2012-04-09 @ 02:07:05
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Skriv en kommentar, sötis ;)

Vad heter du ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0